GSV APP’en

Vores app

Det er vigtigt for GSV at opretholde og optimere serviceniveauet overfor dig som kunde. Derfor har vi udviklet en ny APP, hvor du nemt kan bestille og afmelde materiel 24 timer i døgnet.

Nye funktioner i GSV app

Online rabat i app

Vi vil gerne belønne dig, der bruger vores app og hjemmeside med en ekstra rabat på lejen. På en lang række produkter kan du nemlig få en yderligere rabat på den prisaftale, du allerede har. Denne ekstra rabat du får, gælder i HELE lejeperioden, så der er en del penge at spare.

Scan dit materiel

Vi har sat en chip på alle vores maskiner og materiel –  den sidder lige ved siden af “GSV nummerpladen”. Det betyder at du nu kan scanne materiellet med din telefon og derefter nemt afmelde den, finde informationer om den eller fejlmelde den.

Virker maskinen ikke, så har vi gjort fejlmelding hurtig og enkelt. Du kan vælge mellem 3 typiske fejl vi  ser på det givne materiel, skrive eller indtale en beskrivelse af fejlen og tilføje billeder af fejlen.

Dine kontaktinformationer kender vi i forvejen. Du kan tilføje en anden kontaktperson, som du gerne vil have vi kontakter.

Når du er færdig sendes der en fejlmelding afsted, hvor der helt automatisk oprettes en serviceordre i vores system og vi kontakter dig hurtigst muligt.

Her kan du se hvor nemt det er at scanne, afmelde eller fejlmelde

… glæd dig. Der kommer mange flere nye funktioner her i efteråret

Om GSV app'en – Lej når det passer dig

  • Det vi tilbyder med APP’en er en lang række servicemuligheder og et bedre overblik.
  • Det giver også bedre styring af dine omkostninger, da du hurtigt kan afmelde de maskiner, du ikke bruger.
  • Du kan nemt og hurtigt bestille materiel 24 timer i døgnet præcis når det passer dig, og du bestemmer selv hvornår det skal afmeldes og afhentes.
  • Du får også en GPS-funktion, der gør det nemt at bevare overblikket, da du kan se hvor dit materiel er.
  • I APP’en har du altid fuldt overblik over alt det materiel, du har lejet hos GSV – inddelt efter sagsnumre og adresser på dine byggepladser.
  • Du får styr på dit materiel via APP og GPS i maskinerne.

Vores kunder er med hele vejen og har været med til at udvikle APP’en.

’’En APP betyder for mig, at jeg kan optimere min hverdag. En APP er nem og tilgængelig, og jeg kan bestille mit materiel lige midt på byggepladsen, jeg behøver ikke sidde bag en skærm. Jeg kan handle lige nu og her.’’

Formand Anders Olsen, Per Aarsleff A/S

Fakta

Din kundeprofil

Som kunde har du en profil, som indeholder din specifikke samhandelsaftale, der udgør pris, forsikring og generelle betingelser. Det vil sige, at når du er logget ind i APP’en vil priserne for leje af materiel og udstyr være specificeret præcis til dig.

 

Personlig service

Alle disse features er blot nogle af de muligheder vores APP tilbyder. Du vil i vores APP få et værktøj, som altid er lige ved hånden, så du kan bestille dit materiel, når du står midt på byggepladsen. Vores APP erstatter på ingen måde den personlig rådgivning. Det vil altid være muligt at få den samme gode personlige rådgivning, som du kender det i dag og i GSV’s APP vil det være muligt at se, hvilken konsulent der er tilknyttet dig.

 

Online katalog

Du kan også bruge vores app, som ONLINE KATALOG, direkte fra forsiden, uden at være oprettet som kunde.

Det vil sige at du altid er opdateret på alt vores materiel og listepriser, uanset hvor du er.

 

APP’en er både til IOS og Android

Om du har iPhone eller en Android telefon, så virker APP’en på begge.