Byggepladsstyring

Største materiel udlejningsvirksomhed

Få overblik, book & afmeld med GSV APP

Landsdækkende & 24 timers service

GSV Solution

Vi leverer løsninger på byggepladsen – og er til stede, når du har brug for det

GSV Solution tager ansvaret for, at byggepladsen fungerer. Med vores one-stop shop-løsning sikrer vi en stærk infrastruktur på pladsen, tydelige sikkerhedsprocedurer, løbende oprydning, bæredygtig affaldssortering og adgangskontrol til pladsen. Alle sammen faktorer, som er afgørende for, at kvaliteten og leverancen er i top og til tiden.

Vi indgår partnerskaber med vores kunder og ser løsninger, der højner effektiviteten, strømliner arbejdsgangene og cementerer sikkerheden. På den måde kan vores kunder koncentrere sig om det, de er bedst til – at bygge.

”Vores samarbejde med GSV Solution er præget af en god forståelse for de opgaver som kræver planlægning, men også dem som opstår akut og skal løses fra dag til dag. GSV Solution har sat sig effektivt ind i opgaven og, med fornuft for øje og respekt for vores budgetter og tidsplan, løst dem selvstændigt og gnidningsfrit.”

William Christiansen
Projektleder – Pihl konsortiet

Vi ser løsninger, ikke begrænsninger på byggepladsen

Vi har medarbejdere på pladsen, som gør, at vi hurtigt kan være til rådighed, når kunden har brug for det. Vi tilbyder at opstille midlertidige satellitafdelinger, så du lynhurtigt kan leje let materiel, håndværktøj og andet udstyr til byggepladsen, så snart behovet er der. Derfor behøver du kun én samarbejdspartner for at få byggeprocessen til at glide – og det sparer tid og penge og reducerer antallet af eksterne leverandører.

Vi tilbyder en service, som dækker alt, hvad der har med drift af byggepladser at gøre. Men overordnet tilbyder vi:

  • Logistik og byggepladsstyring
  • Affaldshåndtering og bæredygtighed
  • Adgangskontrol og vagtordning
  • Sikkerhed
  • Skurbyer

Vi minimerer bl.a. forsinkelser

”Man kan planlægge meget, men der er altid noget, der skal løses dag til dag. Det sætter vi en ære i at løse, for det er de små sten, som kan blive til forsinkelser i det lange løb. Derfor ser vi os også som sparringspartnere – fra start til slut – i hele processen, hvor vi bidrager med løsninger og ansvar for byggepladsen med vores one-stop shop-koncept.”

Kenneth Larsen
Direktør for GSV Solution.

Mennesker, som gør en forskel

I GSV tror vi på, at mennesker kommer før maskiner. Hos GSV Solution viser det sig ved, at vi tror på, at de rette mennesker gør en mærkbar forskel for vores kunder på byggepladsen. Både når det kommer til effektivitet og sikkerhed, men også arbejdsmiljø. Derfor er vores projektledere og pladsansvarlige fra øverste hylde. De har alle erfaringerne og kompetencerne til at indgå som en aktiv partner i driften og udviklingen af byggeprojektet.

Man kan planlægge meget, men der er altid noget der skal løses dag til dag. Og her er det, at de rette mennesker gør en forskel. Det står vi inde for i samarbejdet.

Vi digitaliserer arbejdsgangene – du sparer tid og penge

Vi har digitaliseret vores udlejningsvirksomhed, og i GSV Solution har vi gjort vores dokumentation overfor kunden digital. Alle arbejdsgange, leverancer og udlejninger dokumenteres i vores app. Det skaber gennemsigtighed for vores kunder og skaber klare arbejdsrelationer imellem os.

Ønsker du flere informationer?

Du kan kontakte vores hovednummer: 70 12 13 15

eller sende en mail til Direktør for Solution, Kenneth Larsen: ken@gsv.dk