Funktioner & guides

GSV appen

Vi vil gerne klæde dig bedst muligt på til at kunne bruge vores app. Derfor vil vi lægge guides på denne side, hvor du kan læse om funktionerne i appen og også få en guide til hvordan de virker

Funktioner i GSV app

Book- afmeld- fejlmeld og…

Oftest brugte funktioner i GSV app

Er du i tvivl om hvordan det lige virker med booking, afmelding, scanning af materiel eller fejlmelding, så har vi samlet det hele her i denne manual.

Vil du hellere se videoer med de samme funktioner, så kan du finde vores GSV videoer her

Den lynhurtige version af app manualen

Her har vi lavet en side med de vigtigste punkter.

Vil du hellere se videoer med de samme funktioner, så kan du finde vores GSV videoer her

Funktioner i GSV app

Online rabat

Online rabat i app

Vi vil gerne belønne dig, der bruger vores app og hjemmeside med en ekstra rabat på lejen. På en lang række produkter kan du nemlig få en yderligere rabat på den prisaftale, du allerede har. Denne ekstra rabat du får, gælder i HELE lejeperioden, så der er en del penge at spare.

Funktioner i GSV app

Scan og afmeld eller fejlmeld

Scan dit materiel

Vi har sat en chip på alle vores maskiner og materiel –  den sidder lige ved siden af “GSV nummerpladen”. Det betyder at du nu kan scanne materiellet med din telefon og derefter nemt afmelde den, finde informationer om den eller fejlmelde den.

Virker maskinen ikke, så har vi gjort fejlmelding hurtig og enkelt. Du kan vælge mellem 3 typiske fejl vi  ser på det givne materiel, skrive eller indtale en beskrivelse af fejlen og tilføje billeder af fejlen.

Dine kontaktinformationer kender vi i forvejen. Du kan tilføje en anden kontaktperson, som du gerne vil have vi kontakter.

Når du er færdig sendes der en fejlmelding afsted, hvor der helt automatisk oprettes en serviceordre i vores system og vi kontakter dig hurtigst muligt.

Her kan du se hvor nemt det er at scanne, afmelde eller fejlmelde

Kunderne siger:

Smart funktion

“Jeg synes at GSV igen har gjort det nemmere at bruge deres app. Det er smart, når de har sat chips på alle deres maskiner at vi bare kan scanne maskinen og finde de informationer vi skal bruge. Fejlmelding funktionen er virkelig hurtig og nem at bruge og godt man kan sende billeder med – det gør samtalen med montør en del nemmere. Så har jeg mindre spildtid.”

Formand Anders Olsen, Per Aarsleff A/S

funktioner i GSV app

SMS beskeder

Info om dine ordre

Når du booker, afmelder eller fejlmelder i GSV appen, har vi sikret at du får informationer pr. sms.

Nu ved du at:

  • din booking er gået igennem, hvad du har booket og at vi er ved at behandle den
  • vi har behandlet din booking, hvem der har behandlet din ordre og dit materiel bliver leveret
  • at vi har modtaget din fejlmelding og at vores folk er på sagen
  • din afmelding er modtaget hos os og vi henter materiellet hurtigst muligt

Vi har lavet eksempler på de smser du modtager – Klik på knappen for at se smser i en større version

Ikke bruger?

Har du ikke adgang til app?

Hvis du er kunde hos GSV og gerne vil kunne bruge vores app, så kan du oprette dig som bruger her

Har du ikke appen, kan du hente den her

Guides til APP funktioner

Booking i app

Hvordan booker du i GSV appen, kan man godt vælge tilbehør til gravemaskine, skal man altid selv indtaste leveringsadressen og hvad hvis man ønsker en anden kontaktperson ift booking?

Alle disse spørgsmål og lidt mere får du svar på i denne lille video vi har lavet. God førnøjelse.

Book i GSV app