Lager- og værkstedsassistent til GSV Odense

Vi ser frem til at høre fra dig!

Til vores afdeling i Odense, søger vi en engageret og serviceminded kollega, som kan blive en del af vores værkstedsteam. Du vil igennem arbejdsdagen være i kontakt med vores kunder, leverandører, dine værkstedskollegaer på vores fysiske værksted samt de udekørende montører.

Dine arbejdsopgaver:

  • Bestilling af reservedele
  • Varemodtagelse
  • Lagerstyring
  • Godkendelse af købsfakturaer
  • Forefaldende administrative opgaver

Du vil indgå i virksomhedens vagtplan for åbne- og lukkevagter. Arbejdstiderne er mandag – fredag mellem kl. 6.30-16.30.

Om dig:

Du har erfaring med lagerstyring, er vant til kundekontakt, er serviceminded og kvalitetsbevidst. Du har teknisk interesse og forståelse. Godt overblik og god ordenssans. En baggrund som mekaniker, vil være en fordel.

Derudover er du: 

  • Kendskab til ledelse af værkstedspersonale eller kunne tænke sig at prøve kræfter med denne mulighed
  • Rutineret IT bruger, vi bruger Navision og Officepakken
  • Positiv holdspiller, som sætter godt humør og samarbejdet med kollegaer i højsædet
  • Skal kunne holde mange bolde i luften, da GSV er en udlejningsvirksomhed i rivende udvikling
  • Selvstændig og struktureret
  • Engageret og fleksibel
  • Har gyldigt kørekort og gerne truckcertifikat

Vi tilbyder:

En udviklende og varierende stilling, hvor hverdagen er fuld af spændende udfordringer, som udfoldes i et godt socialt arbejdsmiljø med højt til loftet. Vi sørger for at du får en grundig oplæring og introduktion til jobbet. Arbejdet foregår i et dynamisk miljø, hvor initiativ og selvstændighed understøttes af samarbejdsvilje og ansvarlighed. Du bliver en del af et team, hvor vi hjælper hinanden og har fokus på godt samarbejde, både i eget team og i GSV.

Lønnen er efter kvalifikationer og der er naturligvis pensionsordning tilknyttet. Desuden har vi en del personalegoder som bl.a. udvidet sundhedsforsikring, frugtordning og stor mulighed for personlig udvikling gennem interne og eksterne kurser.

Om GSV

GSV er Danmarks førende materieludlejer med materiel til alle bygge- og anlægsopgaver. Uanset om det drejer sig om småt håndværktøj til en mindre byggeopgave eller de helt store maskiner, der skal i brug, når Danmarks motorveje, broer og metroer anlægges. Vi har afdelinger i hele landet og leverer lige til døren eller byggepladsen.

GSV er en innovativ samarbejdspartner og vi vil gerne være med til at tage ansvar for Danmarks fremtid. Hos GSV søger vi henimod at blive mere bæredygtige, digitaliseret og vigtigst af alt, har vi altid fokus på mennesker.
Vi er drevet af at kunne levere den optimale løsning, og hvordan vi i samspil med vores gode kunder kan levere den mest personlige service i branchen – både personligt og digitalt.

Vi ser frem til at høre fra dig

Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt Værkstedschef Bent Pedersen på tlf.: 5146 7626.

Er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor.

Ansøg hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende.

Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail.

G.S.V. Materialeudlejning A/S tilbyder

En spændende stilling i en 100 % danskejet virksomhed, hvor du får frihed under ansvar og gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Du bliver en del af et godt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone i en virksomhed, hvor der er fokus på kvalitet, miljø og arbejdsmiljø gennem en certificeringsordning.

Løn efter overenskomst og kvalifikationer, pension samt sundhedsforsikring.

Mere om GSV

Velkommen til Danmarks største udlejningsvirksomhed

GSV er Danmarks førende materieludlejer med materiel til alle bygge- og anlægsopgaver. Vores produktsortiment dækker alt fra et enkeltstående stykke standardmateriel til større, skræddersyede serviceløsninger.

Hos os får du en innovativ samarbejdspartner, og vi vil gerne være med til at tage ansvar for Danmarks fremtid. Vi er klar over, hvordan byggeindustrien påvirker miljøet og det er vores fælles ansvar at finde miljøvenlige løsninger til fremtiden.

Mennesker før maskiner

Maskiner og materiel kan alle købe – det er mennesker og relationer, der gør forskellen. Mennesker, der knokler for hele tiden at gøre det bedre – det er GSV. Partnerskaber og langsigtede relationer med kunder og leverandører – det er GSV. Materiel af høj kvalitet certificeret efter de højeste standarder og tilgængeligt 24/7 i hele Danmark – det er GSV.

Vi tror på, at dedikerede medarbejdere, der har det godt, leverer det, der gør forskellen for vores kunder. Og fordi vi i GSV bare godt kan lide mennesker.

En moderne virksomhed med gamle dyder

GSV er kendetegnet ved en flad organisation, hvor alle ansatte er lige vigtige medspillere i forhold til frembringelsen af det optimale produkt. Hver underafdeling har sin spidskompetence, som ikke kan undværes, og der sættes stor pris på den enkelte medarbejders arbejdsindsats.

Vi påtager os gerne ansvaret for at påvirke udviklingen af det miljøvenlige materiel til vores kunder, og investerer i at have en bred portefølje af hybrid, el- og batteridrevne maskiner, mens vi stadig arbejder hårdt på at få vores maskinpark endnu mere miljøvenlige, til gavn for vores kunder.