Scan og fejlmeld i app

Scan dit lejede materiel

I GSV prioriterer vi kvalitet højt og stræber kontinuerligt efter at blive bedre til at servicere dig som kunde.

Skulle du mod forventning opleve at vores materiel fejler, er det vigtig for os at du får hjælp hurtigst muligt. Vi har sat en chip på alle vores maskiner, og nu kan du på mobiltelefon i GSV appen scanne materiellet hurtigt og nemt og fejlmelde i tre hurtige skridt, som du kan se i vores video

Scan med GSV app

Fordelen ved at scanne dit materiel

Der er faktisk flere fordele ved at scanne dit materiel.

Find hurtigt info om materiel:

Når du scanner kan du hurtigt finde information om den scannede maskine –  du trykker bare på detaljevisning og så åbner produktkortet, hvor du blandt andet finder informationer som lejeaftale, gps, din egen pris, sagsnummer og hvor længe du har lejet materiel.

Afmeld materiel:

er du færdig med at bruge matriellet, så scanner du maskinen og trykker på afmeld knappen. Så kan du i 2 hurtige skridt afmelde maskinen – hele døgnet rundt.

Søg efter lejet produkt:

Kan du ikke helt huske hvilken lokation din maskine står på, og skulle du have maskinens ID nr. så kan du når du trykker på scan taste det ind manuelt –  og så kan du med det samme afmelde/fejlmelde eller finde information

 

Ikke bruger?

Har du ikke adgang til app?

Hvis du er kunde hos GSV og gerne vil kunne bruge vores app, så kan du oprette dig som bruger her

Har du ikke appen, kan du hente den her