Funktioner og guides til APP’en

Vores kunder fortæller

Jeg har mindre spildtid!

“Jeg synes at GSV  har gjort det nemt, at bruge deres APP. Det er smart de har sat chip på alle deres maskiner, så vi bare kan scanne maskinerne og finde de informationer vi skal bruge. Fejlmelding funktionen er virkelig hurtig og nem at bruge, og det er godt at man kan sende billeder med – det gør samtalen med montør en del nemmere. Så har jeg mindre spildtid.”

Anders Olsen
Formand hos Per Aarsleff A/S

Kom godt igang med vores APP

Har du hentet vores APP og skal i gang med at lære den at kende?

Lad os hjælpe dig lidt på vej, vi har nemlig lavet en masse guides, som viser alle de funktioner vores APP tilbyder, og hvordan du bruger dem.

  • Har du ikke oprettet dig som bruger endnu, kan du gøre det her.
  • Er du ikke kunde hos GSV endnu, kan du kontakte vores kundeservice her.

Alle vores guides er meget nemme at bruge, da de ‘trin for trin’ viser hvordan du gør. Hvis du alligevel oplever problemer eller gerne vil vide meget mere om APP’en, så er det muligt at booke os til at komme forbi din byggeplads, og vise dig og dit team, hvordan I kommer godt fra start. Du kontakter blot din nærmeste salgskonsulent eller ringer til vores kundeservice.

Vi glæder os til at hjælpe dig igang!

Video om GSV app

Se booking fra start til slut

Funktioner i GSV app'en

De mest brugte funktioner samlet i én guide

Kom godt fra start!

Følgende funktioner kan du læse om, i vores guides:

  • Genbestil
  • Mine lejeaftaler & alle lejeaftaler
  • Appen kan bruges på engelsk
  • Log ind i APP’en.
  • Overblik over dit lejede materiel og dine priser.
  • Bestil materiel.
  • Afhent materiel.
  • Online rabat.
  • Afhentning af materiel.
  • Fejlmeld materiel.
  • Afmeld materiel du selv har hentet.

Den hurtige start!

Her får du et lynhurtigt overblik og vejledning til de mest brugte funktioner.

Vil du hellere se film med de samme funktioner, så kan du finde vores APP-film her

Funktioner i GSV app'en

Funktioner som kan optimere din arbejdsdag

Genbestil materiel

Rigtig mange gange skal man bare bruge det samme som sidst… – Det har vi gjort nemt for dig med vores nye funktion genbestil. Den bliver du glad for!

Dine lejeaftaler

Nu har vi delt lejeaftaler i 2; dine lejeaftaler og alle lejeaftaler. Nu er det meget nemmere for dig at finde det materiel, du har bestilt.

Afhent selv materiel

Rigtig mange af jer vil gerne have muligheden for selv at hente materiel. Det er nu muligt både i APPen og på hjemmesiden.

Som en ekstra lille bonus er det også muligt at bestille GSV til, at afhente materiellet når du er færdig.

Hastelevering af materiel

De fleste har prøvet at stå og mangle en maskine, hvor det skal gå hurtigere end normalt.

Nu har vi gjort det muligt for dig, at ønske hastelevering. Det betyder at vi indenfor 3 timer, vil forsøge at levere det ønskede materiel.

Det er muligt at ønske hastelevering mellem kl. 06.00 og 11.00. Det kan gøres både på hjemmesiden og i APP’en.

Markér materiel på kort

Vi modtager ofte ønsker om en specifik placering af materiel på vores ordrer, ved levering eller afhentning.

Hvis jeres byggeplads fx er på en motorvej, kan det være svært at præcisere adressen, det samme er gældende på en stor byggeplads.

Derfor har du muligheden for, at markere på et kort lige nøjagtigt hvor du vil have leveret eller afhentet dit materiel.

Scan, afmeld eller fejlmeld dit materiel

Vi har sat en chip på alt vores materiel –  den sidder lige ved siden af “GSV nummerpladen”. Det betyder, at du nu kan scanne materiellet med din telefon, og derefter nemt afmelde, finde informationer eller fejlmelde dit materiel.

  • Du kan vælge mellem 3 typiske fejl, når du fejlmelder dit materiel.
  • Skrive eller indtale en beskrivelse af fejlen, og tilføje billeder.
  • Dine kontaktinformationer kender vi i forvejen.
  • Du kan også tilføje en anden kontaktperson, som vi så kontakter.

Når du er færdig sendes der en fejlmelding afsted, hvor der helt automatisk oprettes en serviceordre i vores system, og vi kontakter dig hurtigst muligt.

Besked om dine ordrer

Når du booker, afmelder eller fejlmelder i GSV APP’en eller ved at ringe til GSV, har vi sikret at du får informationer pr. sms.

Så ved du at:

  • Din booking er gået igennem og vi er ved at behandle den.
  • Hvilket materiel du har booket.
  • Hvem der har behandlet dine ordrer.
  • Hvor dit materiel bliver leveret.
  • I SMS er der et AFMELDELINK, så du hurtigt kan afmelde dit materiel
  • Vi har modtaget din fejlmelding og at GSV er på sagen.
  • Din afmelding er modtaget hos os, og vi henter materiellet hurtigst muligt.

Se vores film om funktioner i APP'en

GSV fortæller

Peter viser dig, hvordan du gør!

Et alternativ til vores guides er vores film, hvor Direktør for Digital Udvikling Peter Fritzbøger forklarer og viser funktioner i APP’en.

I filmene kan du se med ‘trin for trin’, når Peter viser forskellige funktioner i APP’en.

Du kan f.eks. se:

  • Booking af materiel.
  • Hastelevering.
  • Scan dit materiel.
  • Afmeld dit materiel.
Vores kunder fortæller

God til store byggeprojekter!

”APP’en er rigtig god når jeg har store byggeprojekter. Vi havde en byggeopgave som var spredt til 2-3 steder i byen, og med APP’en kunne jeg se hvor maskinerne stod. Det var virkelig en hjælp, at jeg hele tiden vidste hvor maskinerne blev brugt.

Når vi var færdige med maskinerne, så kunne vi scanne dem med mobilen, og så var de afmeldt 30 sekunder senere”.

Palle Hansen 
Formand hos Arkil