Strategisk indkøber

Om jobbet:

Som strategisk indkøber hos GSV vil dine primære arbejds- og ansvarsområder blive at sikre, at vi har de rigtige varer på lager i de rigtige mængder og til de rigtige priser. Du får i din kategori ansvaret for alt fra indkøbsplanlægning til opfølgning på diverse nøgletal. Det er derfor vigtigt, at grundighed og økonomisk sans er din styrke.

Du får en høj grad af frihed og selvstændigt ansvar i jobbet og mulighed for at være med til at sætte dit præg på arbejdsprocesser, systemer og procedurer i indkøbsafdelingen. Dine opgaver kommer derfor til at spænde over:

  • Indsamling af data til udbudsmateriale
  • Tilrette kontrakt- og prisark
  • Efter modtagelsen af det indkomne materiale, analysering af pris og betingelser
  • Gennemføre forhandling og sikre korrekt implementering og opfølgning af den valgte leverandør, herunder ind- og udfasning af produkter og leverandører
  • Daglig kontakt til leverandører og internt i GSV’s organisation

Endvidere vil du igennem arbejdsdagen være i kontakt med vores leverandører omkring optimering af priser, kvalitet og processer.

Om dig:

Forhandlingsvant og har forretningsforståelse. Din uddannelse er ikke afgørende, da det vægtes højere, at du kommer med en relevant erfaring fra lignende stilling og har god forretningsforståelse. Du er dygtig analytisk og er god til tal, men bevæger dig gerne væk fra skærmen for at undersøge nærmere.

Rutineret bruger af Office pakken med særlig vægt på Excel.

Du er positiv og motiveres af et godt samarbejde i teamet. Du arbejder struktureret, er god til at finde løsninger og giver ikke op, selv om du møder udfordringer. Du kan lide at sætte tingene i system, og ser det som en udfordring at kunne være med til at udvikle rammerne. Du er en god forhandler, og værdsætter et godt partnerskab med dine leverandører, og så er du en god købmand, der har næse for den gode forretning.

Vi tilbyder:

En udviklende og varierende stilling, hvor hverdagen er fuld af spændende udfordringer, som udfoldes i et godt socialt arbejdsmiljø med højt til loftet. Arbejdet foregår i et dynamisk miljø, hvor initiativ og selvstændighed understøttes af samarbejdsvilje og ansvarlighed. Du bliver en del af et team på 10 kollegaer i flåde/indkøb, hvor vi hjælper hinanden og har fokus på godt samarbejde, både i eget team og i GSV.

Lønnen er efter kvalifikationer og der er naturligvis pensionsordning tilknyttet. Desuden har vi en del personalegoder som bl.a. udvidet sundhedsforsikring, frugtordning og stor mulighed for personlig udvikling gennem interne og eksterne kurser.

Om GSV

GSV er Danmarks førende materieludlejer med materiel til alle bygge- og anlægsopgaver. Uanset om det drejer sig om småt håndværktøj til en mindre byggeopgave eller de helt store maskiner, der skal i brug, når Danmarks motorveje, broer og metroer anlægges. Vi har afdelinger i hele landet og leverer lige til døren eller byggepladsen.

GSV er en innovativ samarbejdspartner og vi vil gerne være med til at tage ansvar for Danmarks fremtid. Hos GSV søger vi henimod at blive mere bæredygtige, digitaliseret og vigtigst af alt, har vi altid fokus på mennesker.

Vi er drevet af at kunne levere den optimale løsning, og hvordan vi i samspil med vores gode kunder kan levere den mest personlige service i branchen – både personligt og digitalt.

Vi ser frem til at høre fra dig

Er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. Ansøg hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende.

Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail.

Søg stillingen nedenfor inden d. 1. juli

G.S.V. Materialeudlejning A/S tilbyder

En spændende stilling i en 100 % danskejet virksomhed, hvor du får frihed under ansvar og gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Du bliver en del af et godt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone i en virksomhed, hvor der er fokus på kvalitet, miljø og arbejdsmiljø gennem en certificeringsordning.

Løn efter overenskomst og kvalifikationer, pension samt sundhedsforsikring.

Mere om GSV

Velkommen til Danmarks største udlejningsvirksomhed

GSV er Danmarks førende materieludlejer med materiel til alle bygge- og anlægsopgaver. Vores produktsortiment dækker alt fra et enkeltstående stykke standardmateriel til større, skræddersyede serviceløsninger.

Hos os får du en innovativ samarbejdspartner, og vi vil gerne være med til at tage ansvar for Danmarks fremtid. Vi er klar over, hvordan byggeindustrien påvirker miljøet og det er vores fælles ansvar at finde miljøvenlige løsninger til fremtiden.

Mennesker før maskiner

Maskiner og materiel kan alle købe – det er mennesker og relationer, der gør forskellen. Mennesker, der knokler for hele tiden at gøre det bedre – det er GSV. Partnerskaber og langsigtede relationer med kunder og leverandører – det er GSV. Materiel af høj kvalitet certificeret efter de højeste standarder og tilgængeligt 24/7 i hele Danmark – det er GSV.

Vi tror på, at dedikerede medarbejdere, der har det godt, leverer det, der gør forskellen for vores kunder. Og fordi vi i GSV bare godt kan lide mennesker.

En moderne virksomhed med gamle dyder

GSV er kendetegnet ved en flad organisation, hvor alle ansatte er lige vigtige medspillere i forhold til frembringelsen af det optimale produkt. Hver underafdeling har sin spidskompetence, som ikke kan undværes, og der sættes stor pris på den enkelte medarbejders arbejdsindsats.

Vi påtager os gerne ansvaret for at påvirke udviklingen af det miljøvenlige materiel til vores kunder, og investerer i at have en bred portefølje af hybrid, el- og batteridrevne maskiner, mens vi stadig arbejder hårdt på at få vores maskinpark endnu mere miljøvenlige, til gavn for vores kunder.