GSV Solution is your partner on the construction site

Ydelser i fase 2

Arbejdsmiljøkoordinering (HSE)
Safywalk/audits, induction, risikovurderinger, permit to work, toolbox, sikkerhedsmøder, rådgivning om sikkerhedsforhold og danske arbejdsmiljøregler (Arbejdstilsynet, Dansk el-lovgivning og VVS)

 

Drift af skure og kontorpavilloner
Løbende rengøring, affaldshåndtering og oprydning for at skabe et godt arbejdsmiljø og overskuelighed

 

Generel drift af byggepladsen
Herunder vejvedligehold, trafikstyring (spottere), vinterforanstaltninger og dewatering-drift. Daglig drift, afvanding, saltning og rydning af veje og gangveje

 

Drift af vagt og security samt CCTV
Overvågning og adgangskontrol for sikkerhed på pladsen

 

Housekeeping og affaldssortering
Indrapportering, rengøring og total styring af affaldsplads med affaldssortering

 

Løbende styring af lager og udlevering
Koordinering af lagerstatus, udlevering samt diverse kranløft og riggere

 

Stilladsopsætning og koordinering af midlertidige works
Planlægning og opsætning af stilladser samt koordinering af midlertidige arbejder